Sklep internetowy

Koszt dostawy

Wysyłka i zwroty ...

WYSYŁKA
KOSZT przesyłki Pocztą Polską paczką priorytetową 15,99 zł brutto, Kurierem DHL oraz Patron Service 18,45 zł brutto, UWAGA dod. opłata za pobranie 12,29 zł brutto. Paczki nadajemy codziennie od poniedziałku do piątku, w dni robocze. Wysyłamy je za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej DHL i Patron Service. Danego dnia nadajemy przesyłki dla zamówień, które najpóźniej do godziny 10.00 rano zostały opłacone, a wpłatę zaksięgowano na naszym koncie.

W przypadku braku zamówionego przez Państwa towaru w naszym magazynie, wysyłamy e-mailem lub podajemy tel. informację o przewidywanym terminie wysyłki.

FORMY PŁATNOŚCI
-wpłata na konto, oraz za pośrednictwem płatności E-Service oraz PayPal
-płatność przy odbiorze (UWAGA przesyłka pobraniowa zostanie naliczona opłata manipulacyjna + ok. 12 zł. brutto)

Paczki wysyłamy codziennie ok godziny 14.00-15.00

ZWROT, WYMIANA, REKLAMACJA
Oferujemy możliwość zwrotu lub wymiany zakupionego towaru w przypadku niezadowolenia, nie ma możliwości zwrotu części używanych Czas w jakim możecie Państwo tego dokonać to 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwroty i wymiany dokonywane są wyłącznie na podstawie oryginału dowodu zakupu (paragon, faktura). poniżej szczegółowe zasady realizacji wymian i zwrotów

WYMIANA TOWARU
Warunki wymiany towaru na inny :
- produkt znajduje się w nienaruszonym stanie,
- posiada fabryczne opakowanie,
- klient posiada oryginał dowodu zakupu.
Koszty przesyłki w obie strony ponosi klient

PROCEDURA WYMIANY:
1. Klient wysyła e-mail lub dzwoni z prośba o wymianę towaru.
2. Odsyła towar wraz z oryginałem dowodu zakupu (proszę nie przysyłać kserokopii faktur/paragonów - tylko oryginalne dokumenty sprzedaży umożliwiają dokonanie zwrotu) oraz wypełnionym i wydrukowanym wcześniej formularzem.
4. Wpłaca kwotę wymagana do ponownej wysyłki:
pieniądze należy wpłacić na nasze konto: P.K.O. Inteligo: 50102055581111142765500026
dane do przelewu:
RASTOR ul. Kocmyrzowska 7B 31-831 Kraków

w tytule podając nr zamówienia którego to dotyczy z dopiskiem "wymiana"
po otrzymaniu przesyłki wymienimy towar na pożądany, w przypadku braku towaru na wymianę, zwrócimy pieniądze za odesłany przedmiot.

--------------------------------------------------------------------------------

ZWROT TOWARU
Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar, nie podając przyczyny, w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Warunki jakie należy spełnić są podobne jak przy wymianie:
Towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że:
- znajduje się w nienaruszonym stanie,
- nie nosi żadnych śladów użytkowania,
- posiada fabryczne opakowanie,
- klient posiada oryginał dowodu zakupu.

PROCEDURA ZWROTU:
1. Klient wysyła e-mail lub dzwoni z prośba o przesłanie formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
2. Odsyła towar wraz z oryginałem dowodu zakupu (proszę nie przysyłać kserokopii faktur/paragonów - tylko oryginalne dokumenty sprzedaży umożliwiają dokonanie zwrotu) oraz wypełnionym i wydrukowanym wcześniej oświadczeniem.

KLIENT ODSYŁA TOWAR NA SWÓJ KOSZT

PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ PRZESYŁEK POBRANIOWYCH - NIE ODBIERZEMY TAKIEJ PACZKI.

Przelew na konto to jedyna możliwa forma zwrotu pieniędzy - nie ma możliwości wysłania ich przekazem pocztowym !!!

3. Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu zgodności towaru z zasadami zwrotu przelewamy pieniądze za towar na wskazane w formularzu konto. Koszta przesyłek nie podlegają zwrotowi!

REKLAMACJE
W naszym sklepie oferujemy tylko oryginalne produkty. Zaopatrujemy nasz sklep wyłącznie u producenta. Dzięki temu każdy zakupiony u nas produkt posiada gwarancję producencką i w razie jakichkolwiek wad jest reklamowany bezpośrednio u producenta. Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach, posiadające gwarancję obowiązującą na terenie Polski.

W ramach gwarancji możecie Państwo dochodzić usunięcia stwierdzonych usterek bądź wymiany produktu na pełnowartościowy na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej.
Czas obowiązywania gwarancji podawany jest w karcie gwarancyjnej Producenta.
Gwarancji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi i konserwacji oraz usterki wynikłe wskutek złego przechowywania, uszkodzeń mechanicznych i wypadków losowych. Stwierdzenie w sprzęcie ingerencji osoby nieupoważnionej powoduje utratę gwarancji. W przypadku reklamacji, nasz sklep odsyła towar na własny koszt.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od klienta, jeśli zaś zachodzi konieczność sprowadzania części z Niemiec czyli kraju Producenta do 30 dni. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem e maila lub telefonicznie.
Czas obowiązywania gwarancji podawany jest w karcie gwarancyjnej Producenta.

Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz wypełnić formularz reklamacyjny, który przesyłamy Państwu po otrzymaniu informacji o reklamacji.

Wróć

Twój adres IP to: 54.234.45.10

Nowa wersja sklepu pod adresem www.serwis-hormann.pl/sklep.
Zapraszamy!